close
تبلیغات در اینترنت
فواید وآموزش اصولی حرکت بینظیر بارفیکس

رزمی کده-دهکده بزرگ رزمی

http://razm.rengergame.ir/

فواید وآموزش اصولی حرکت بینظیر بارفیکس

تقویت عضلات کول X تقویت عضلات سینه X تقویت عضلات زیر بغل X بدنسازی X بدنسازی طبیعی X آموزش بار فیکس X فواید بارفیکس X معجزهی بارفیکسس

تقویت عضلات کول X تقویت عضلات سینه X تقویت عضلات زیر بغل X بدنسازی X بدنسازی طبیعی X آموزش بار فیکس X فواید بارفیکس X معجزهی بارفیکسس

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
فواید وآموزش اصولی حرکت بینظیر بارفیکس
متن مطلب :

بار فیکس یکی از بهترین حرکت های بدن سازی میباشد که در دوره های بدنسازی بسیارمفید واقع شده همین امر سبب علاقه مند شدن آنهایی که ورززش هایی از قبیل بدنسازی ویا فوتبال و یا کیک بوکس و... میباشد که جزو حرکات تقویت کننده میباشد حرکاتی مانند شنا سوئدی و بارفیک ویا دراز نشست مورد علاقه تمامی ورزشکاران حرفه ایی میباشد و از افراد ورزش کار و بدنساز از آن مکرر استفاده میکنند زیرا با فیکس حرکتی است که هم عضلات را حجم میدهد وهم به جرعت میتوان گفت بیشتر عضلات بدن را درگیر میکند ونیز یک سوپر حرکت برای بدن شما ست با این تمرین  روز به روز تاثیرات بسیاری بر روی بدن شما میگزارد.پس شک نکنید با یک برنامه دقیق تمرینات خود را آغاز کنید در ادامه با فواید و طریقه بار فیکس رفتن آشنا خواهید شد

 

فواید این تمرین محبوب چیست(What are the benefits of this popular exercise):

 

 بارفیکس استرالیایی بارفیکس به انگلیسی بارفیکس دست باز بارفیکس خوابیده بارفیکس کمکی بارفیکس دست برعکس بارفیکس دست جمع بارفیکس دست موازی بارفیکس دست باز از جلو aparat بارفیکس بارفیکس chinup میل بارفیکس chin-up bar بارفیکس digikala خرید میله بارفیکس door gym بارفیکس easy gym میله بارفیکس easy gym خرید میله بارفیکس easy gym قیمت میله بارفیکس easy gym خرید بارفیکس easy gym میل بارفیکس easy gym بارفیکس iron gym door gym بارفیکس میله بارفیکس iron gym قیمت میله بارفیکس iron gym بارفیکس trx بارفیکس translate بارفیکس با trx میله بارفیکس 11 کاره بارفیکس 2017 20 بارفیکس میل بارفیکس 3لول

1-افزایش قدرت عضلانی دستها

2-افزایش استقامت عضلانی

3-افزایش حجم خارجی بدن

4-تقویت کننده عضلات زیر بغل

5-استفاده از تمام بدن

6-تقویت قسمت مرکزی بدن(فیله و شکم)

7-تقویت کول

8-تقویت عضلات سینه

پس شما عزیزان متوجه شدید که با یک حرکت فوق العاده ایی مانند بارفیکس میتوانید برای عضلات میانی وجلوبدن وپشت بدن بسیار مفید باشد پس سعی کنید بارفیکس را در کنار تمرینات خود اضافه کنید و شاهد روز افزون خود در امر ورزش باشید این تمرین متناسب برای تمامی ورزشکاران به خصوص برای ورزشهای رزمی که نیاز به تمرینات بسیار زیادی دارد و بدن آماده و قوی میخواهد بسیاری از عضلات خود را تقویت کرده ودر نهایت بدنی زیبا و حجیم را برای شما فراهم میکند که تمامی دوستان عزیزما میتوانند امروز با این مطلب درک بهتری از این تمرین فوق العاده داشته باشند/.

 

نهوه اصولی بارفیکس رفتن:

بارفیکس استرالیایی بارفیکس به انگلیسی بارفیکس دست باز بارفیکس خوابیده بارفیکس کمکی بارفیکس دست برعکس بارفیکس دست جمع بارفیکس دست موازی بارفیکس دست باز از جلو aparat بارفیکس بارفیکس chinup میل بارفیکس chin-up bar بارفیکس digikala خرید میله بارفیکس door gym بارفیکس easy gym میله بارفیکس easy gym خرید میله بارفیکس easy gym قیمت میله بارفیکس easy gym خرید بارفیکس easy gym میل بارفیکس easy gym بارفیکس iron gym door gym بارفیکس میله بارفیکس iron gym قیمت میله بارفیکس iron gym بارفیکس trx بارفیکس translate بارفیکس با trx میله بارفیکس 11 کاره بارفیکس 2017 20 بارفیکس میل بارفیکس 3لول بارفیکس استرالیایی بارفیکس به انگلیسی بارفیکس دست باز بارفیکس خوابیده بارفیکس کمکی بارفیکس دست برعکس بارفیکس دست جمع بارفیکس دست موازی بارفیکس دست باز از جلو aparat بارفیکس بارفیکس chinup میل بارفیکس chin-up bar بارفیکس digikala خرید میله بارفیکس door gym بارفیکس easy gym میله بارفیکس easy gym خرید میله بارفیکس easy gym قیمت میله بارفیکس easy gym خرید بارفیکس easy gym میل بارفیکس easy gym بارفیکس iron gym door gym بارفیکس میله بارفیکس iron gym قیمت میله بارفیکس iron gym بارفیکس trx بارفیکس translate بارفیکس با trx میله بارفیکس 11 کاره بارفیکس 2017 20 بارفیکس میل بارفیکس 3لول
بارفیکس از نوع با بالا بارفیکس از نوع پا آویزان



1-شانه ها را پایین بگیریدوسپس دستها را بلند کرده و میله را بگیرید وسینه کمی مایل به جلو

2-پاها طبق تصویر بالا به دو صورت میباشد یا به هم چسبیده و خم که هر دونوع برای حفظ تعادل بهتر میباشند در این حرکت اگر تاب بخورید تعادل را از دست خواهید داد به همین منظور از دو نوع زیر استفاده مینماییم واین دو نوع به شرح ذیل میباشد:

الف)پابالا:ابتدا یک پا را به پشت پای دیگر میگزاریم وسپس به میله آویزان میشویم

 ب)پا آویزان:ابتدا پا صاف یک پا را پشت پای دیگر گزاشته وبه میله آویزان میشویم

3-سپس خود را به سمت بالا کشیده و سر خود را از میله بالا برده و سپس به پایین ببرید

 با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان تیم بزرگ رزمیکده برای شما دوست عزیزی که به ورزش اهمیت میدهید آرزوی برترینها را دارد .


The Fix Times is one of the best bodybuilding moves that has been featured in many bodybuilding classes, which is what makes them interested in sports like bodybuilding, football, kickboxing and more. It's part of the boosting movement. Movements like Swedish swim and swim swaddling or sitting is a favorite of all professional athletes, and it is used by sports people and bodybuilders frequently because it is a movement that reduces both muscles and, moreover, involves more muscles of the body, and one Super movement for your body. With this day-to-day practice, many effects on your body Gzard.ps do not doubt your workouts start with a detailed plan on how to continue with the benefits and fixed time to learn

What are the benefits of this popular exercise

 

1. Increased muscle strength of the hands

2. Increased muscular endurance

3. Increased body volume

4-armpit muscle enhancer

5. Use the whole body

6. Reinforcing the central part of the body (fillet and abdomen)

7-Boost Cole

8. Strengthening the muscles of the chest

So your loved ones realized that with a fantastic move like the horizons, it's very helpful for the mid-muscles and the body and the body, so try to add the same to your exercises along with your exercises and this is an ever-expanding sport. This exercise is suitable for all athletes. Especially for martial arts that requires a lot of exercises, and the body is ready and strong, it wants to strengthen many muscles and ultimately give you a beautiful and bulky body that all your darling friends can better understand today with this lesson. Great to have

 

1. Bring the shoulders down, lift the hands and take the rod and slide a little forward

2-legs in the above image are either in two forms, or stick together and bend, each of which is to maintain a better balance. In this move, if you warp, you will lose balance. For this purpose, we use the following two types, and these two types are described As follows:

A) Pabala: First we move one foot over the other leg and then we hang on the stem

 B) Hanging foot: First, we will fix the foot of one foot behind the other and we will hang on the rod.

3-Then pull yourself up and lift your head from the rod and then push it down

 With the ever-increasing wish of all sportsmen and sports buddies, the great team-mate is looking for the best for you, dear friend who cares for your sport.

ادامه مطلب گزارش کد : 3

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان